debatt

Jonah´s youtube klipp har rört igång många debatter på internet runt om i hela välden. Det har spekulerats om att det kan vara uppdiktat osv, men det spelar ingen roll i det här fallet. Varje dag utsetts ett barn eller en vuxen för olika sorters mobbning, vare sig det är fysisk eller psykisk. Många känner nog igen sig när ni läser det här, vare sig ni själva någon gång blivit utsatt eller utsatt någon annan fr det. Det är något jag inte önskar någon. Det är något som är fruktansvärt och jätte svårt att ta sig igenom. Men jag vet att vem det nu är så klarar den det. Vare sig det är du som läser det här just nu, eller Jonah i videon. Jag talar från egna erfarenheter och även om det känns som ditt liv är över, som att du är helt ensam och inte har någon kvar. Så är det inte så. Har du en gång nått botten så kan det ju bara bli bättre, eller hur? :)
Allt löser sig, jag lovar
DU ÄR INTE ENSAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0