Helt klart värt de

Vartenda liten kalori jag fick i mig idag var helt klart värt de, jag vet egentligen inte hur mycket en sån liten kropp som mig kan få i sig under en dag. Hopplöst mycket ! Finns lixom inget stopp och om jag skulle börja rabbla upp de jag ätit idag nu så skulle jag helt klart inte hunnit vara klar innan jag rammlar med huvudet över datorn och somnat. Sen vet ni ju inte iof om de beror på om de är för att jag ätit så ofantligt mycket eller om jag bara är förfärligt trött... Men jag kan ge er en ledtråd. Saken är den att jag har gått upp TVÅ JÄVLA jeansstorlekar under en månad. Är de ens rimligt ?? Men ja tydligen eftersom de pyttesmå 24 jag för nån månad sprang runt med bara kommer upp till mina knän idag. Så där stod jag för nån dag sen, med 3 par replayjeans från 4-6 månader gamla och ett par spruckna jeans. Jag hade noll byxor att sätta på mig med andra ord så jag rullade in till stan och köpte ett par nya, strl 26. Jag börjar bli vuxen nu asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0