Klagomål från högre makter

Har fått klagomål från min egna vapendragare att jag är usel på att blogga, så för att inte riskera värre straff än vad jag klarar av känns det som att de är dax då.. Hade egentligen bestämt date med "S" (asså vi är typ på "G" men jag vill ju inte hänga ut personer i bloggen såå) men drygt att ställa in o grejer. Men jag har blivit utlovad två desserter efter nästa, och jag vet att hon håller av sina ord... sattén
VapendragARN till höger dära, den andra vet jag inte riktigt vem de är. fast det ser ut som om att hon fick i nått jävligt starkt i hennes glas den kvällen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill inte missa den desserten... (puss)

2011-06-21 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0