ang. spöken eller övernaturligt väsen

Jag måste bara berätta en sak som hände mig i morse! Jag var precis klar för att gå till bussen men stog och letade i köket efter ett annat iphoneskal när musiken på ipoden/ipodhögdalaren sätts på högsta volym. Jag bokstavligen hoppar till och blir skit rädd. Tror att spotify av någon anledning satts på av sig själv från min daor som var på men sen märker jag att det faktiskt kommer från högtalarna, springer dit och stänger av ipoden samt högtalaren. Nojjing blir jag men återgår till att leta reda på iphoneskalet. 2 minuter senare sätts musiken på igen, på högsta volym, jag får panik och springer upp på övervåningen. Alla ligger och sover men jag skiter i det väcker mamma och pappa, är helt uppspelt och musiken spelas på nedervåningen på HÖGSTA volym. Mamma skrattar och pappa följer med mig ner för att stänga av musiken ytterligare en gång. Går sedan direkt till bussen men inte fören halvägstid reflekterar jag på vad det faktiskt va för låt som spelades upp..... (håll i er)
"i'm right over here why cant you see"
Det är ju inte direkt det roligaste jag har varit med om.. Vad tror ni?? HJÄLP..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0