28e september 2011

Dagen började med en mt lektion, alltså mental träning där man pratar om självförtroende och självkänsla. Något jag kom undeför med när jag satt på tåget i em är att jag har ännu en gång fastnat i träsket om att sitta och gorma dagligen om att jag vill bli"smalare". Wtf?!?! Nej bantningsmetoder in my ass, här är de hårdträning som gäller istället. Matte-magnus var noga med att tillägga att man faktiskt förlorar hjärnceller genom att inte äta, alltså vi som kanske inte dirrekt har något överskott utav hjärnceller bör tänka på att vi ska äta regelbundet.. stört
Samtidigt börjar hösten nu ta över stockholm. Det blir allt kallare för varje dag som går och nu räcker det knappt till med en skinnjacka att bära på mornarna. Läxor och annat skolarbete har nu börjat bli lite till en vana och man får allt mer mindre tid för annat. Vardag kallas de kanske. utöver de, så har jag faktiskt ett friskis pass inbokat ikväll. Dans, morgondagen fortsätter med läxskrivning och konsert + mingel. Kan bli intressant..
Igår när jag lunchade med farmor på bästa cassis vid karlaplan. Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0