Blev en spontanbokning till Peking!

Så där ja, mamma skickade mig ett sms i em och frågade om vi inte skulle dra med ett gäng till kina och några timmar senare sitter vi med datorn i högsta hugg med kontokortet i handen. haha det kallar jag spontanbokning!
Så nu har jag en massa att ta tag i innan vi åker, bland annat ta itag med visum och pass, samt gå på formexmässan som drar igång på torsdag och påbörja ett jätte roligt projekt, som ni absolut kommer få veta mer av när allt är klart och påskrivet. (oj vad jag kände mig viktig när jag skrev de, haha) ^^
Men nu ska jag ta i tag med lite skolarbete. god natt påer //världens gladaste prick

kan inte förstå att jag är här om några veckor!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gryyyyyyyyymt

2012-01-19 @ 12:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0